ايستگاه تنهايي

ايستگاه عشق

slm dostaye aziz be veblage garme man khosh omadid omidvaram khosheton biad nazar yadeton nare

 

بهترین دوستام بهم گفتن : عشقت داره بهت خیانت میکنه ! 

 

گفتم :میدونم  


گفتن : دوست نداره


گفتم :میدونم  


 گفتن : یه روز میذاره میری تنها میشیا !!!! 


 گفتم : میدونم  


 گفتن : چرا آخه ولش نمی کنی  !!!!! 


 

گفتم : این تنها چیزیه ک نمیدونم 

 


 

اما اون رفتو منو تنها گذاشت واقعا چرا ؟؟؟؟

 

شاید من بد بودم شاید ازمن خوشش نمیومد !!!!!!!

 

پس چرا میگفت دوست دارم چرا میگفت عاشقتم 

 


خــــــــــــــــــــــــــــــــــدا فقط تو میتونی کمک کنی ب دادم برس 

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت21:50---18 ارديبهشت 1392
این دختره خنگهههههههه؟??????? پاسخ:بامني؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت21:23توسط kimiya | |